رویه کوبی مبلمان

تعمیر و رویه کوبی انواع مبلمان منزل ( راحتی ، استیل ) ، اداری

رویه کوبی مبلمان

تعمیر و رویه کوبی انواع مبلمان منزل ( راحتی ، استیل ) ، اداری

سؤالات پر تکرار درباره تعمیر مبلمان

رنگ مبلمان رو همزمان با رویه کوبی تغییر بدهم؟

رنگ های مبلمان موجود در بازار از لحاظ کیفی افت محسوسی نسبت به قبل داشته اند درحالیکه قیمت رنگ ها افزایش پیدا کرده است و ممکن است رضایت مشتریان بعد از رنگ شدن چوب مبلمان آنچنان که باید و انتظار دارند برآورده نشود بنابراین توصیه ما به همه مشتریان این هست اگر چوب مبلمانشان نیاز جدی به رنگ کاری نداشته باشد و خراشیدگی ها جزیی باشد بعد از رویه کوبی خراشیدگی های روی چوب را می توان با همرنگی تا حد زیادی پوشاند.

فوم سرد بهتر یا گرم؟

 این سؤالی است که هر روزه مشتریان ما از ما سؤال می کنند. جواب این سوال، فوم سرد است. فوم سرد با حرارت غیر مستقیم و در دمای پایین تولید می شود و این دمای پایین فرصت بیشتری به شکل گیری مولکول ها می دهد و در نهایت  باعث افزایش طول عمر فوم سرد می شود اما در مقابل فوم گرم در کوره با حرارت بالا و مستقیم تولید می شود و به همین دلیل به سرعت پس از چند ماه استفاده نشیمن ها افت کرده و فوم کم کم پودر می شود بنابراین بهترین فوم برای قسمت نشیمن فوم سرد است.    

چرا اختلاف قیمت نسبتا زیادی بین تعمیرکاران مختلف مبل وجود دارد؟

از کنار اختلاف قیمت های تعمیرکاران مختلف به سادگی نگذرید زیرا گاهی این اختلاف قیمت به دلیل شیوه ی  رویه کوبی است. متاسفانه بعضی از رویه کوبان به دلیل سرعت بخشیدن به کار تخلیه فوم، تخم پنبه، کرک و هرآنچه به کار رفته در مبلمان را به صورت کامل انجام نمی دهند و پارچه ی جدید را روی پارچه قدیمی رویه کوبی می کنند این شیوه سرعت کاررا بسیار بالا می برد اما کیفیت رویه کوبی را تا درصد بسیار زیادی پایین می آورد و  بعد از مدت زمان کوتاهی استفاده چین و چروک بسیاری رویه پارچه ایجاد می شود و نهایتا پارچه ی جدید کشیده شده روی مبل به هیچ عنوان زیبایی ندارد در این حالت شما هزینه ی کمتری پرداخت کرده اید اما مبلمان شما بعد از مدت زمان کوتاهی شبیه به قبل از رویه کوبی خود خواهد شد.  

از کجا و چه پارچه ای برای مبل بخرم؟

از تعمیرکار مبل خود سوال کنین تا آنها پارچه های پرفروش و امتحان شده را به شما معرفی کنند یا درصورتیکه پارچه را می توانند تهیه کنند از خود آنها بخواهید تا پارچه را برای شما خریداری کنند زیرا هنگامی که این مسئولیت به عهده آنان باشد موظف هستند راهنمایی صادقانه و صحیح به شما بکنند ودر نهایت پارچه ای را به شما معرفی کنند که طبق تجربه ی آنها پس از کشیده شدن روی مبلمان جلوه ی زیبایی داشته باشد قطعا در این حالت احتمال خرید اشتباه کمتر پیش می آید.

مبلمان قدیمی را تعمیر کنم یا نو بخرم؟

 اجازه دهید تعمیرکار اول مبلمان شما را بررسی کند تا ارزیابی کنند آیا مبلمان قدیمی شما ارزش تعمیر کردن دارد یا خیر ! اما در حالت کلی اگر فریم یا چوب مبلمان شما سالم و محکم است و شکستگی ندارد مبلمان شما قابل تعمیر می باشد و ارزش تعمیر کردن را دارد. با توجه به افزایش قیمت مبلمان نو قطعا از لحاظ اقتصادی تعمیر مبلمان به سود شما خواهد بود. و اگر می خواهید مبلمان شما تغییر اساسی کند تا فضای نشیمن شما نیز متاثر از آن تغییر کند می توانین رنگ یا طرح پارچه ی جدید را کاملا  متفاوت از پارچه ی قبلی انتخاب کنید.

برای اطمینان از کیفیت تعمیرکار مبل چه باید کرد؟

در مرحله ی اول نمونه کارهای قبلی تعمیرکار مورد نظر را ببینید تا متوجه کیفیت کار آنها بشوید. در مرحله ی دوم از آنها بخواهید عکس و فیلم از مراحل تعمیر برای شما ارسال کنند تا همان طور که در بالا گفته شد تمام مراحل به صورت تمام و کمال انجام شود. و می توانین سوال کنین که چه نوع و چه برندی فوم برای مبلمان استفاده می کنند.

بهترین زمان برای تعمیرمبل چه زمانی در سال است ؟

اگر تصمیم خود را برای تعمیرمبل به صورت قطعی گرفته اید بهتر است تعمیر مبلمان خود را موکول به ماه های آخر سال نکنید زیرا حجم کار در ماه های آخر بسیار بالاست و احتمال دارد این حجم بالای کار از دقت و وسواس تعمیرکاران کم بکند و آنچنان که باید تعمیر مبلمان شما تمیز و زیبا نباشد.

تعمیر مبل در خانه هم انجام می شود؟

تعمیراتی که در مدت زمان کوتاه انجام بگیرند و باعث ایجاد سر و صدای زیاد نشوند و احتیاج به ابزار زیادی نباشد قابل انجام در محل هستند. این تعمیرات معمولا شامل تعمیر پایه شکسته ، زدن هم رنگی به خراشیدگی های ایجاد شده روی مبل، تعویض فوم تشک ها می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.