رویه کوبی مبلمان

تعمیر و رویه کوبی انواع مبلمان منزل ( راحتی ، استیل ) ، اداری

رویه کوبی مبلمان

تعمیر و رویه کوبی انواع مبلمان منزل ( راحتی ، استیل ) ، اداری

نکاتی درباره پارچه مبل

نکاتی درباره پارچه مبل

مبل های راحتی


 معمولا تمام پارچه هستند و چوب و فلز در بدنه اصلی و رویه آن به کار نرفته است. رویه کوبی مبل تمام پارچه از اهمیت بسزایی برخوردار است . همچنین در این مدل مبلمان باید از پارچه مبلی با مقاومت و طرح های خاصی استفاده شود .

  ادامه مطلب ...

تعمیر خراشیدگی مبل

ترفند ساده برای تعمیر مبل

وسایل و مبلمان چوبی به خاطر زیبایی ظاهری و استحکام شان بسیار طرفدار دارند و مورد استقبال افراد هستند. تنها مشکل این گونه مبلمان و اثاثیه این است که دچار خراشیدگی می شوند و یا پس از چند سال نیاز به رویه کوبی دارند . خراشیدگی های کوچک روی وسایل ممکن است زیبایی دکوراسیون داخلی خانه را تحت تاثیر قرار دهد اما ترفند ها و راه حل های سریعی وجود دارد که در عرض پنج دقیقه همه این خط و خراش ها را از بین می برد. اگر این مطلب را بخوانید با تمام این راه حل های تعمیرات مبل آشنا می شوید.  ادامه مطلب ...

راهنمای خرید مبلمان

راهنمای خرید مبلمان

یکی از مسائلی که گهگاه ذهن برخی از افراد به ویژه خانمها را مشغول میکند خرید مبلمان منزل است. فارق از میزان هزینه ای که برای خرید مبلمان صرف میشود نکاتی وجود دارد که میتواند راهنمای خوبی برای خرید مبلمان مناسب باشد. این یادداشت نکاتی را یادآور میشود که وابستگی چندانی به سلیقه افراد ، زیبایی و هزینه خرید مبلمان ندارد.  ادامه مطلب ...

رویه کوبی فریم مبل

رویه کوبی مبل

رویه کوبی یکی از مشاغل سخت و پر دردسر و مرتبط با صنعت مبلمان است و به افرادی که در این حرفه مشغول فعالیت هستند رویه کوب میگویند که خود به دو دسته تقسیم میشود :

رویه کوبی فریم مبل

کارگران و متخصصین تنها بر روی فریم و یا به اصطلاح کلاف مبل کار میکنند. کلاف مبلی که قرار است رویه کوبی شود در اختیار رویه کوب قرار میگیرد. فنر بندی ، پر کردن محتوی ( ابر و اسفنج ، فوم ، پنبه و ... ) الگو برداری پارچه مبل ، پارچه کوبی ، نصب سرمه و نوار و در آخر در صورتی که مبل نیاز به لکه گیری داشته باشد ( مبلهایی که فریم رنگ کاری شده داشته باشند ) لکه گیری میکنند.

رویه کوبی مبل تعمیری - تعمیر مبل

رویه کوبی مبل تعمیری درست مانند قبل است با این تفاوت که ابتدا پارچه مبل را شکافته ، محتویات فرسوده را از آن خارج میکنند و در صورتی که فریم مبل نیاز به تعمیر داشته باشد ( شکستگی ها و لقی های مبل ) ابتدا آنها را تعمیر و سپس فریم مبل را رویه کوبی میکنند.

آیا رنگ کاری مبل جزئی از رویه کوبی است؟

خیر ، رنگ کاری مبل تخصصی مجزا است اگر چه بسیار از کارگاه های تعمیرات مبل کارگاه مخصوص رنگ کاری نیز در اختیار دارند و به همین دلیل است که هزینه رنگ کاری مبل نیز به صورت مجزا محاسبه میشود.