رویه کوبی مبلمان

تعمیر و رویه کوبی انواع مبلمان منزل ( راحتی ، استیل ) ، اداری

رویه کوبی مبلمان

تعمیر و رویه کوبی انواع مبلمان منزل ( راحتی ، استیل ) ، اداری

نکاتی درباره پارچه مبل

نکاتی درباره پارچه مبل

مبل های راحتی


 معمولا تمام پارچه هستند و چوب و فلز در بدنه اصلی و رویه آن به کار نرفته است. رویه کوبی مبل تمام پارچه از اهمیت بسزایی برخوردار است . همچنین در این مدل مبلمان باید از پارچه مبلی با مقاومت و طرح های خاصی استفاده شود .

  

مبل های استیل


 از آنجایی که رسمی‌تر و ترکیبی از چوب و پارچه هستند به نسبت پارچه مبل کمتری در آن به کار رفته است. از آنجایی که قسمت نشیمن مبل از پارچه است و پارچه مبل در واقع از بخش‌های اصلی مبلمان محسوب می شود. در خرید مبلمان دقت در نوع وجنس پارچه مبل بسیار امر مهمی می‌باشد. قبل از اینکه در نوع و جنس پارچه مبل دقت کنید، بهتراست بدانید چه نوع مبلی مناسب خانه شما می‌باشد.در انتخاب این مبلمان به لحاظ اهمیت چوب بکار گرفته شده باید دقت لازم را مبذول داشت تا نیاز به تعمیر مبل در سالهای ابتدایی نداشته باشید .


پارچه‌های مبلی از نظر طرح


به طور کلی پارچه های مبلی یا ساده هستند یا طرح‌دار:


پارچه های ساده برای مبلمانی که قرار است در فضاهای کوچک تر چیده شوند، مناسب تر هستند . پارچه‌های طرح دار هم مناسب فضاهای باز و بزرگ است.

شما می توانید برای بهتر شدن فضا و روح بخشیدن به محیط خانه، مبلمانی ساده با کوسن های طرح دار یا بر عکس انتخاب کنید. در بازار پارچه مبلمان مختلف وجود دارد،این پارچه ها از انواع ایرانی، چینی، ترک، ایتالیایی می باشد. پارچه های مبل از جنس پارچه، چرم، کتان، پشم تهیه می شود. حتما مبلمانی که از پارچه ترک و پارچه ایتالیایی تولید شده است برتری بیشتری نسبت به سایر مبلمان دارد. کیفیت پارچه این مبلمان بسیار بالا می باشد از آنجایی که پارچه مبل ترک و ایتالیایی دارای نقش های خاص و با اصالت است کپی برداری از آن غیرممکن است.


با این که قیمت این نوع مبلمان گران تر است اما با خرید این مبلمان می توانید بدون دغدغه از خراب شدن روکش مبل سالها از زیبایی، کیفیت، دوام پارچه مبلتان لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.